Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2024-12-12
13:22

Przez aplikacje i serwisy partnerów

Bilety na przejazdy pociągami Spółki KM można nabyć w aplikacjach i serwisach: SkyCash, mPay, Jakdojade, Koleo, Bilkom.

Za pośrednictwem ww. aplikacji można nabyć bilety:

  1. jednorazowe;
  2. wg ofert specjalnych, w tym na pociąg „Słoneczny”, „Mazobilet” czy „Bilet Lotniskowy”;
  3. strefowe czasowe;
  4. sieciowe KM (dobowe i 3-dniowe).

Jak kupić bilet?

Zakup biletów powiązany jest z rozkładem jazdy, po wprowadzeniu parametrów przejazdu, system zwraca propozycje biletów, na podstawie których można odbyć podróż. Na pierwszym miejscu proponowana jest najtańsza oferta przejazdu, która może składać się
z jednego lub kilku biletów.

WAŻNE: Zakup biletu musi nastąpić przed rozpoczęciem podróży. Nie można kupić biletu od stacji, z której, zgodnie z rozkładem jazdy, pociąg już odjechał. System nie przewiduje sprzedaży biletu na opóźniony pociąg.

Jak wygląda kontrola biletów?

Bilet do kontroli należy wyświetlić bezpośrednio w aplikacji, na ekranie urządzenia mobilnego, za pośrednictwem którego dokonano zakupu biletu. W przypadku udostępnienia biletu w pliku pdf, bilet taki może być wyświetlony na urządzeniu mobilnym lub okazany w formie czytelnego wydruku. Należy pamiętać, że przy przejazdach na podstawie biletów ulgowych konieczne jest okazanie dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi.

WAŻNE: Okazanie do kontroli zdjęcia, zrzutu lub nagrania ekranu z biletem nie uprawnia do odbycia podróży.

Zasady nabywania biletów Spółki KM, dokonywania zwrotów oraz wymiany biletów, a także zasady wystawiania faktur VAT za zakupione bilety zawarte są w Regulaminie sprzedaży biletów elektronicznych Spółki „Koleje Mazowieckie - KM” sp. z o.o. (Regulamin eKM)