13:55
(16.03.12) Bilety KM przez internet
System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. W systemie dostępne będą bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag.
Główną zaletą serwisu jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości mms.
Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez Internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka” – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Spółki – Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług.
Dodatkowych informacji udziela:
Donata Nowakowska – Rzecznik Prasowy „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
Email: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl tel.: 22 473 75 51, 0 661 929 207