Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2015-09-14
13:55
Kategoria

Czasowe wstrzymanie przez ZTM kodowania na WKM biletów na okaziciela

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż z powodu modernizacji systemu ZTM, wystąpiło czasowe wyłączenie obsługi przez urządzenia systemu pobierania opłat (kasowniki, automaty biletowe, terminale biletowe w kioskach) biletów na okaziciela kodowanych na WKM i ELS. W związku z powyższym od dnia 7 maja 2013 r. nie ma możliwości zakupu i aktywacji tych biletów (w tym dobowych, trzydniowych, 30 i 90 dniowych) na WKM/ELS.

1. Pasażerowie korzystający z biletów dobowych, trzydniowych, 30 i 90 dniowych na okaziciela kodowanych na WKM proszeni są o zgłoszenie się do Punktów Obsługi Pasażerów ZTM w celu wymiany biletów na inny nośnik.

2. W Punktach Obsługi Pasażerów ZTM na nowym nośniku zostanie nadany termin ważności biletu zgodnie z tym jaki był zapisany na WKM.

3. W przypadku biletów nieaktywowanych zostanie oznaczony termin ważności zgodnie z życzeniem pasażera, jednakże początek terminu ważności nie może przekroczyć 7 dni od daty zgłoszenia do Punktu ZTM.

4. W przypadku posiadania paragonu zakupu biletu prosimy o jego okazanie w Punkcie Obsługi Pasażerów, co istotnie ułatwi procedurę wymiany biletu. Wymogiem koniecznym do wymiany nośnika wraz z biletem jest bowiem zarejestrowana sprzedaż biletu w systemie ZTM.

5. Pasażerom korzystającym z metra zostaną przy wymianie wydane bezpłatne wejściówki wielokrotnego użycia, które umożliwią przekraczanie bramek metra.

6. Pasażerów, którzy chcą nabyć bilet 30 lub 90 dniowy na okaziciela, informujemy, iż są one do nabycia jedynie w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM. Początek terminu ważności biletu nie może przekroczyć 7 dni od daty zgłoszenia do Punktu ZTM.