Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2021-11-12
07:50
Kategoria

Zakup biletu w aplikacji mobilnej mPay

Podróżujący pociągami Kolei Mazowieckich mogą szybko i wygodnie zakupić bilety w aplikacji mobilnej mPay. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów: Google Play, AppStore i Huawei AppGallery lub bezpośrednio przez stronę operatora (www.mpay.pl).

 

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay można nabyć bilety:

- jednorazowe,

- jednorazowe wg ofert specjalnych, w tym na pociąg „Słoneczny” lub „Słoneczny -BIS",

- strefowe czasowe,

- sieciowe KM (dobowe i 3-dniowe),

- Wspólny Bilet Samorządowy.

 

Jak kupić bilet w aplikacji mPay?

Aby zakupić bilet należy w aplikacji założyć konto i zapewnić środki do realizacji transakcji

– do wyboru jest przedpłacona portmonetka, podpięcie karty płatniczej lub karta w elektronicznym portfelu kart MasterPass. Sama transakcja zakupu jest realizowana w trzech prostych krokach.

 

  1. W zakładce „Produkty i usługi” należy kliknąć w kafelek „Koleje i busy”, wybrać Koleje Mazowieckie, następnie wybrać stację początkową i końcową, datę i godzinę wyjazdu, ewentualnie rodzaj przysługującej ulgi.
  2. Na podstawie zaprezentowanego w Aplikacji mobilnej rozkładu jazdy wskazać połączenia, którymi będzie realizowany przejazd.
  3. Wybrać spośród zaproponowanych ofert najkorzystniejszą i dokonać płatności za bilet.

 

Jak wygląda kontrola biletów zakupionych w aplikacji mPay?

Podczas kontroli biletów należy otworzyć zakładkę „Moje bilety”, w której zapisany jest zakupiony bilet i okazać ekran aplikacji z wyświetlonym kodem 2D, ruchomym logiem zamieszczonym poniżej oraz danymi o kontrolowanym bilecie. W ten sposób można wygodnie potwierdzić uprawnienie do przejazdu. Należy pamiętać, że przy przejazdach na podstawie biletów ulgowych konieczne jest okazanie dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi.

 

Jak wygląda zwrot biletów zakupionych w aplikacji mPay?

Pasażer w aplikacji mPay może samodzielnie dokonać zwrotu zakupionego biletu przed rozpoczęciem jego terminu ważności. W przypadku niedotrzymania ww. terminu o zwrot należności za odpowiednio poświadczony niewykorzystany bilet można ubiegać się w drodze pisemnego wniosku kierowanego do Kolei Mazowieckich.

 

Zwrot należności za niewykorzystany bilet dokonywany jest na konto, z którego dokonano płatności za bilet.

 

Reklamacje

Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu biletu w aplikacji mobilnej mPay powinien wnieść reklamację do Zespołu Skarg i Reklamacji Kolei Mazowieckich, ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa, bądź na adres e-mail: skargi@mazowieckie.com.pl lub w dowolnym punkcie odprawy KM.

 

Regulamin usług dostępny jest tutaj.