Przejdź do treści Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do wyszukiwania połączeń
2024-10-11
13:37
Kategoria

Specjalistę / Głównego Specjalistę ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie zatrudni

Specjalistę / Głównego Specjalistę ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

(miejsce pracy – Warszawa)

Opis stanowiska:

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji przy współpracy Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • monitorowanie i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z Generalnym Wykonawcą dot. przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych, budowlanych przy współpracy z Inspektorem Nadzoru, Inwestorem Zastępczym;
  • organizowanie spotkań roboczych;
  • udział w radach budowy i czynnościach odbiorowych wraz z Inspektorem Nadzoru Budowlanego oraz w  innych spotkaniach pomiędzy inwestorem a wykonawcami; 
  • współpraca i stały kontakt z Inwestorem Zastępczym/ Inspektorem Nadzoru  podczas trwania procesu inwestycyjnego;
  • monitorowanie przebiegu prac projektowych;
  • stały nadzór nad postępem realizacji zleconych prac projektowych w zakresie zarówno terminowym jak i kompletności dokumentacji projektowej zgodnie z postanowieniami umowy oraz dokonywanie odbiorów potwierdzonych stosownymi protokołami;
  • przygotowanie, prowadzenie oraz rozliczanie przy bieżącej współpracy z pozostałymi Wydziałami Spółki KM zadań inwestycyjnych, finansowanych ze środków publicznych (środki własne Spółki KM, dotacje z funduszy UE);
  • monitorowanie przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych  i budowlanych;  
  • weryfikacja PFU, projektu budowlanego i innej dokumentacji niezbędnej do realizacji inwestycji;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki KM;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu, w tym przygotowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji z tymi podmiotami;
  • tworzenie i archiwizacja dokumentów związanych z projektem, w tym przygotowywanie projektów uchwał oraz wniosków i informacji na Zarząd;
  • raportowanie o przebiegu inwestycji oraz realizacji zawartych umów;
  • przygotowywanie dokumentów merytorycznych (SWZ, OPZ) dla planowanego postępowania przetargowego na wybór Inwestora Zastępczego;
  • bieżący nadzór nad zgodnością realizowanych robót budowlanych / usług z umowami i harmonogramami rzeczowo-finansowymi;
  • udział w spotkaniach między inwestorem a wykonawcami, w szczególności w przekazywaniu placu budowy, radach budowy, odbiorach częściowych i końcowych wykonanych robót oraz odbiorach świadczonych usług,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z jednostkami samorządu terytorialnego oraz pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w realizację zadania inwestycyjnego,
  • prowadzenie i realizacja zaplanowanego budżetu inwestycji w ramach poszczególnych źródeł finansowania,
  • prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych dotyczących płatności na rzecz wykonawców,
  • umiejętność starannego redagowania pism i treści innych dokumentów związanych
  • z prowadzoną inwestycją,
  • procedowanie tematów wynikających z wewnętrznych regulacji i procedur,
  • weryfikacja poprawności wystawionych faktur, pod względem formalnym jak również pod względem zasadności ich wystawienia,
  • monitorowanie poprawności współpracy Generalnego Wykonawcy z podwykonawcami,
  • udział w zadaniach dotyczących eliminacji ryzyka niepowodzenia ww. przedsięwzięcia.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne budowlane, bądź inne z doświadczeniem w realizacji inwestycji przez podmiot publiczny. Dobrze widziane uprawnienia budowlane bądź projektowe,
  • wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania,
  • wskazany 2-3 letni staż pracy, na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych,
  • umiejętność samodzielnej syntezy danych z wielu źródeł i wyciągania wniosków,
  • inicjatywa i zaangażowanie w pracy,
  • biegła znajomość programów MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • szkolenia i możliwość rozwoju,
  • szeroki pakiet socjalny,
  • pakiet dodatkowej opieki medycznej,
  • możliwość korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego,
  • zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r., poz.1465) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Pisemne oferty zawierające CV prosimy kierować na poniższy adres lub e-mail podając w temacie - Specjalista/Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie

 
      „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
      ul. Lubelska 26, 03-802 Warszawa

lub e-mail: praca@mazowieckie.com.pl

  • W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę:

Na podstawie Artykułu 6 Punkt 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacją na: / Specjalista/ Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie/ prowadzoną przez „Koleje Mazowieckie KM” Sp. z o.o.

Inne informacje:

  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane,
    a oferty zostaną komisyjnie zniszczone, dodatkowe informacje dostępne pod numerem telefonu: (22) 47-37-637;    885 955 326.
  • skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.