15:31
W biletomacie
Pasażerowie korzystający z usług Spółki „Koleje Mazowieckie – KM” mogą w szybki i prosty sposób nabywać bilety w biletomatach. Całodobowa sprzedaż biletów prowadzona jest przez 102 biletomaty usytuowane są na niektórych przystankach i stacjach kolejowych.
Wykaz biletomatów Kolei Mazowieckich wraz z lokalizacją (pdf)
Za pośrednictwem biletomatów Kolei Mazowieckich można nabyć bilety wg taryfy normalnej oraz z ulgami ustawowymi lub handlowymi:
- jednorazowe,
- strefowe czasowe KM,
- dobowe,
- 3-dniowe,
- okresowe (tygodniowe, dwutygodniowe, miesięczne, kwartalne)
- na pociąg „Słoneczny” lub inny o charakterze komercyjnym,
- Wspólny Bilet Samorządowy,
- Mazobilet.
W większości biletomatów dostępne są dwie formy płatności: bezgotówkowa (karty płatnicze oraz płatność BLIK) i gotówkowa (banknoty oraz monety).
Wszystkie problemy związane z funkcjonowaniem i obsługą poszczególnych biletomatów należy zgłaszać do:
BIURO OBSŁUGI KLIENTA ASEC S.A.
SIEĆ BILETOMATÓW KOLEI MAZOWIECKICH
Al. Jerozolimskie 181A, 02-222 Warszawa
Godziny otwarcia 9:00-17:00
Czynne od poniedziałku do piątku
Zgłoszenie reklamacji: (+48) 801 789 405*
*stawka zgodna z taryfą operatora
Pomoc techniczna: (+48) 22 123 82 02
e-mail: bok@vectorsoftware.pl
Postępowanie w przypadkach nieprawidłowego funkcjonowania biletomatów